CCS Kuluttajatutkimus

Vuosittain tekemämme laaja kuluttajatutkimuksemme CCS (Consumer Connection System) on taas valmistunut. Tutkimuksessa on haastateltu yli 5 000:tta suomalaista kuluttajaa ikäryhmästä 15-74 internet-paneelissa touko-kesäkuun aikana 2016.

Tutkimus sisältää laajalti kysymyksiä kuluttajien elämästä, arvoista, asenteista ja suhtautumisesta markkinointiviestinnän eri keinoihin ja kanaviin.

CCS:n avulla toteuttamamme analyysit antavat sinulle käytännön työkalut markkinoinnin suunnitteluun:

  • Keitä ovat arvokkaimmat kohderyhmäsi? Mistä löytyy uusi potentiaali?
  • Kanavat ja keinot mukaan lukien omat, ostetut ja ansaitut mediat: Miten vaikutat kohderyhmääsi parhaiten ostoputken eri vaiheissa?
  • Brändi: Millaiset viestit puhuttelevat kohderyhmääsi?
  • Tuotteet ja palvelut: Onko sinulla sopiva tarjoama kohderyhmällesi?

CCS-tutkimus on tehty samansisältöisenä yli 60 maassa, joten vertailutietoa on saatavissa myös muilta markkina-alueilta.

Tuorein CCS-tietokantamme on kerätty touko-kesäkuussa 2016. Voimme liittää mukaan omat kysymyksesi tai rikastaa valmista segmentointiasi tai asiakastietokantaasi datafuusioiden avulla.

Haluatko tietää lisää CCS:stä?

Ota yhteyttä

CCS:n sisältö