Ostopolkuanalyysi

Ostopolkuanalyysi

Ostopolkuanalyyseillä selvitetään, millä perusteilla kuluttajat tekevät hankintapäätöksiä ja mikä on ostetun, oman ja ansaitun median rooli eri vaiheissa ostoprosessia. Näin voimme ottaa kantaa siihen, millaisia asioita/toimenpiteitä yrityksesi kannattaa tehdä eri segmenteille, jotka ovat eri vaiheissa ostopolkua.

 

Miten omien asiakkaiden polku eroaa kilpailijoiden asiakkaiden poluista

  • Missä kohdin ollaan jäljessä/ edellä kilpailijoita

Miten ostopolku eroaa tuotteittain/ hintatasoittain

  • Erilainen markkinointi eri tuotteille

Miten ostopolku eroaa tapaostajan ja uuden brändin kokeilijan välillä

  • Mistä tavoitetaan brändin vaihtajat ja puolustetaan omien asiakkaiden menetyksiä

Miten ostopolku eroaa segmenteittäin

  • Miten arvokkaimmat segmentit tavoitetaan?

Ostopolkuanalyysimme yhdistävät sekä tutkimustietoa että aitoa käyttäytymisdataa mahdollisuuksien mukaan.